lördag 23 januari 2010

Uttråkad Anna.

Jag är så fruktansvärt uttråkad ikväll, så det kliar i kroppen efter att hitta på någonting. Skulle vilja kolla på film, men jag vet inte om jag har någon bra, så det får väl bli "fantastiska fyran och silversurfaren". Vilken töntig titel filmen får på svenska. Haha. Och sen kan man kan ju undra om den verkligen är sevärd, när den bara har fått 1+ enligt TV.nu.

Nå, den får kanske funka som bakgrundsunderhållning medan jag spelar The Sims 2. Puss på det, men först hänga lite tvätt.

1 kommentar:

  1. SV. Jag har inte fått något mail från dig :S gick in och kollade nu men hittade inget. Maila igen så får du det :)
    Kramis

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!