söndag 10 januari 2010

Nu kommer en bild på gardinerna.

Var och "shoppade loss" på Jysks rea igår.


Det blev gardinstänger till alla rum, och sen så hittade vi gardiner till vardagsrummet. Och det är de som syns på bilden.

Jag föll stenhårt när jag såg dessa, och sen så kunde jag inte släppa dem ur tankarna. När vi väl kom till hyllan där alla gardinpaket skulle finnas så hittade jag bara panelgardinerna och kappan med samma mönster. Men envis som jag är så gav jag inte upp, utan jag slet ner nästan alla flora-förpackningar från hyllan och började leta. Och där fanns de, två förpackningar kvar, av MIN gardin! Hade den varit slut så skulle jag ha blivit riktigt ledsen.

Nåja, kan bara konstatera att vilken otrolig förändring det blev med gardiner. Känns som ett helt annat rum nu, och det blev så mycket finare här inne. Tänk vad lite tyg kan göra! (:

3 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!