måndag 16 november 2009

Tjejsnack #32

Tema:
Favorit
…just nu, och av vilken anledning…

1. Färg?
Just nu är det väldigt mycket svart, lite trist kanske. Men så är det. Vet dock inte varför, kanske är av praktiska skäl.

2. Hobby/sysselsättning?
Att fotografera och pyssla i photoshop, och det är för att det är kreativt och kul.

3. Artist?
Just nu är det ganska mycket Lady Gaga, och Cascada. Mest för att det är deras nya låtar jag har fastnat för.

4. Blogg/hemsida -adress?
Min egen blogg förstås! ;) Och anledningen behöver jag väl inte skriva?

5. TV-program?
Desperate housewives, mest för att det är lagom spännande ibland :)

2 kommentarer:

  1. SV. Hahaha de låter ju lite knasigt :P faktiskt. För du är ju svensk eller vad man ska säga.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!