tisdag 17 november 2009

Puss på att baby är hemma igen ♥


Det känns inte värt att lägga upp mina "Dagens" listor nu känner jag, för det händer för lite i mitt liv för att det ska bli nått annat än de svar som redan finns. Så de får nog vänta ett litet tag, tills det händer lite mera saker i min vardag. Typ runt jul eller nått sånt.


Imorgon är det skola 8.00 - 15.00, och det är det spännande ämnet kunskapstaxonomier som ska redas upp. Och det lär behövas, för jag vet inte ens vad det betyder!


Nu ska jag i alla fall gå och plocka fram lite kläder till i morgon, och sen blir det nattinatt för mig. Puss

4 kommentarer:

  1. svar: nejnej, det är inget farligt, jag var bara fröken Tvärtemot igårkväll när jag var rätt övertrött :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha en sådan mössa!

    SvaraRadera
  3. Å ingen kan ta miste från att ni kommer från finland med de där mössorna! ;) Eller förresten det iknar mera en reddiger karbuss!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!