fredag 13 november 2009

En liten uppdatering om dagen 13.11.09

Jahapp, så var det fredagen den 13:de idag då.
Vilken tur att jag inte måste gå ut idag då. Eller, jag borde gå till Coop och ladda lite mera pengar på kontantkortet, men i övrigt ska jag nog hålla mig inomhus. Dock är det otroligt fint väder, så man borde väl passa på att vara ute liite idag kanske. Om jag orkar.

Kläder
: Mjukisbyxor och Dinos-tröja.
Smink: Nada, ganska vanligt alltså.
Frisyr: Två flätor.
Läsning: Just nu bara bloggar, senare skolböcker.
Låt: Massor av blandad musik.
Mat: Enbart smörgåsar än så länge.
Vill ha: Simon hemma <3
Favorit: SOLEN!
Köp: Inget just nu, men ska väl snart gå och handla.
Humör: Helt neutralt, lite åt det ledsna hållet.
Göromål: Plugga, diska och tvätta tror jag.
Borde: Leta lite vetenskapliga artiklar.
Längtan: Lite ledighet och god mat.
Beroende: Inget alls.
Roligaste: Nå, klockan är bara 10 så det har inte hunnit hända så mycket.
Tråkigaste: Att Älsk inte är hemma.

2 kommentarer:

  1. SV. Haha jag tycker det med :D men icke, de har inte heller svarat på åldersgränsen heller!! Varför är jag inte förvånad?

    SvaraRadera
  2. svar: tack så mycket (igen) :D

    nå? Vad är det som tynger dig med den? (om jag ska vara ärlig har jag tröttnat duktigt på min med)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!