torsdag 12 november 2009

Dagens 12.11.09

Kläder: Baggyjeans och Linne
Smink: Mascara, Kajal och liite puder.
Frisyr: Toffs.
Läsning: Bloggar och skolböcker.
Låt: Lite olika med Lady Gaga
Mat: Smörgås, Kokta ägg, Oboy, Potatismos och köttbullar.
Vill ha: Simon hemma <3
Favorit: Voddler
Köp: Nada.
Humör: Helt neutralt.
Göromål: Studera, tvätta, diska och bädda rent.
Borde: Diska.
Längtan: Lite ledighet.
Beroende: Saft.
Roligaste: Har inte hänt nått kul idag.
Tråkigaste: Vädret, och att ett USB-uttag på datorn bråkar :/

2 kommentarer:

  1. SV. Det kanske är det som kommer bli hennes straff tillslut =/ konstigt att hon inte dök upp imorse, antingen sov hon eller så sket hon i det, vilket får vi alltid veta?

    SvaraRadera
  2. SV. Tycker det är superbra :) i Blge har dom också mer sortering. Men inte i Gbg och Filipstad :P

    Det gör mig glad och höra att du läser dom :) har blivit lite dåligt med riktiga inlägg på sistone!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!