måndag 9 november 2009

Dagens 9 november 2009

Kläder: Jeans, Kort kofta, Långärmad tröja & Linne.
Smink: Lite mascara bara.
Frisyr: Uppsatt i en toffs.
Läsning: Observationsuppgiften, bloggar och lite annat.
Låt: Har inte lyssnat på musik idag.
Mat: Smörgås, hallonkräm och en liten chokladbit.
Vill ha: Ledig tid.
Favorit: De söta barnen på dagens observation.
Köp: Ingenting, ännu i alla fall.
Humör: Gnällig.
Göromål: Skriva, skriva.
Borde: Diska.
Längtan: Delicatobollar.
Beroende: Delicatobollar.
Roligaste: Observationen, faktiskt.
Tråkigaste: Att det är måndag, och jag gillar inte måndagar.

2 kommentarer:

  1. SV. Taaaack :D riktigt skoj och pyssla med smink ibland.

    SvaraRadera
  2. Ohh delicatobollar :) de var längesen.

    Tack för att du röstade hihi <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!