tisdag 10 november 2009

Dagens 10.11.09

Kläder: Sidenshorts och t-shirt. Pjamas alltså.
Smink: Inget alls, det försvann i duschen.
Frisyr: Fläta.
Läsning: Moment B uppgifter.
Låt: Introt till desperate housewives.
Mat: Smörgåsar, pommes och köttbullar, turkisk yoghurt.
Vill ha: En varmare lägenhet.
Favorit: Min skål med turkisk yoghurt.
Köp: Mat.
Humör: Frusen, men glad.
Göromål: Skola och sen hem och plugga.
Borde: Fortfarande diska.
Längtan: Att få lägga sig i en varm säng.
Beroende: Yoghurt.
Roligaste: Min busiga älskling.
Tråkigaste: Dagen föreläsning.

1 kommentar:

  1. SV. Hahahahaha nej iofs, sånt kan man inte ignorera, de hade inte min hubby gjort iaf :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!