onsdag 14 oktober 2009

Grattis Bigsis <3

Idag säger vi grattis till storasyster som fyller 25 år <3

Idag har jag skrivit första min första hemtenta på den här utbildningen, och jag håller verkligen tummarna för att den ska bli godkänd. Den handlade om ansvar och sekretess i förskola, skola och fritidshem, och det låter väl spännande?

Efter det så har det ju inte blivit så mycket gjort, ätit lite middag och försökt skriva klart mitt VFU-manus också. Ska väl fortsätta med den nu, och även kika med ett halvt öga på Bonde söker fru.

Puss <3

5 kommentarer:

  1. SV. :D jaa man lär ju annars blir de inte riktigt samma :)

    Håller med, något så enkelt kan bli fint med rätt touch :) den största tesilen man kan hitta också haha!

    SvaraRadera
  2. SV. Åhhh skulle också sakna dom, men de finns säkert i kalmar att köpa någonstans :)

    SvaraRadera
  3. Är det där faktiskt jag?!

    SvaraRadera
  4. SV. Haha jaaa han och jag är lite småknasiga båda två :D

    SvaraRadera
  5. SV. De börjar smälta bort här nu tack och lov :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!