söndag 25 oktober 2009

En kort sammanfattning om dagen.

Jaha, så var den här lördagen slut då, och har man fått någonting vettigt gjort då? Ja, det har jag nog.

Förmiddagen spenderades med golvmoppen i ena handen och dammtrasan i den andra. Så nu är det nästan kliniskt rent i både badrum och hall. I morgon återstår det att städa köket och vardagsrummet. Sovrummet är det så mycket bråte i ännu, så det får vänta med städningen till en annan gång.

Kvällen har jag spenderat vid TV/dator, tillsammans med godispåsen som syns på bilden. Kan ju säga att det inte är jättemycket godis kvar där i längre, men det är väl så det ska vara? Nu väntar i alla fall min varma, sköna säng!

Och till er alla! Glöm INTE att ställa om klockorna en timme bakåt inatt!

4 kommentarer:

  1. SV. Hehe du kan iaf gå och handla för allt är öppet :D här är allt stängt, boooring!

    SvaraRadera
  2. SV. Jag visste inte ens att newyorker fanns i sverige faktiskt :)

    SvaraRadera
  3. SV. Pratade med H och han sa att de fanns lite överallt i sverige hehe :D

    SvaraRadera
  4. SV. :) precis. Har också bara datorn och den låter inte alls lika bra som den gjorde i butiken igår haha.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!