onsdag 1 juli 2009

Bilder från lägenheten.

Lovade ju att jag skulle lägga upp lite fler bilder när Älsk kom hem, så här kommer de.

Badrummet där tvättmaskinen har kommit på plats. Det som saknas nu är ett duschdraperi och lite prylar i spegelskåpet.


Köksbordet står färdigt på plats och bara väntar på att få dukas fint till middag alla kvällar. Eller jaa, i alla fall dukas till middag då och då (vid fint besök eller så)


Våran lilla "maskinpark" står och väntar på att komma till användning.


Vardagsrummet med soffa, matta och soffbord. Tv:n står under fönstret och skäms i väntan på att få en ny hylla att stå i.


Så var tv-hyllan inköpt och monterad, och tv:n på plats. Visst blev det fint?


Simons datahörn.


Vardagsrummet är nästan helt färdigt möbelmässigt. Lite tavlor och övrigt småkraffs kvar.

6 kommentarer:

  1. Jisses vad ni har fått i ordning:) vad har ni i lägenheten här nudå? En säng? ^^ Jag ska komma på fin besök.. Synd att det är såå långt.. Tror inte jag vågar mig på att köra sådär långt.. Men får pina med N eller nått :D <3

    SvaraRadera
  2. åh vad fint! Och åh vad läskigt att du tänker flytta härifrån!

    SvaraRadera
  3. Ser jättefint ut! :D

    SvaraRadera
  4. Åh vad snyggt! Verkligen :) Ha det bra anna, sakna mig inte för mycket ;)

    SvaraRadera
  5. hmm, hette hon Femmy? ;D isf e de min farmors svågers fru :D hahah jätte kontig pipig röst har hon, o ser ut som om hon inga sku ha tänder i mun, grått hår.. :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!