måndag 8 juni 2009

Tjejsnack #9



Tema:
Fotografering

1. Framkallar du dina digitala foton?
Nej, men jag borde verkligen göra det. Det är roligare att kolla på pappersbilder än vad det är att kolla på bilderna på datorn. Men är man lat så är man.

2. Står du helst framför eller bakom kameran?
BAKOM! Ingen tvekan om den saken.

3. Vad fotograferar du mest?
Natur och min familj och mina vänner.

4. Vilka kamera-egenskaper är viktigast för dig?
Att den har bra macro och så.

5. Ett tillfälle då du önskar att du hade haft med dig kameran?
Oj, ingen aning faktiskt. Kommer inte på nått.

1 kommentar:

  1. Inne för att läsa din svar.

    Hoppas du får en fin dag nu //Linda

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!