söndag 17 maj 2009

Tjejsnack #6

Tema:
Ditt hem

1. Hur bor du?
Jag bor i en tvåa på 60kvadrat, tillsammans med min underbara sambo Simon.

2. Hur ser det ut hemma hos dig?
Oredigt! Nej med alla väggar är ljusa, och i vardagsrummet så gick den mesta inredningen i ganska mörka färger. I sovrummet så är det rätt ljust, och i köket är den mesta inredningen antingen vit eller blå. Badrummet föredrar jag att inte ens nämna (usch)

3. Föredrar du nya eller gamla möbler, motivera gärna lite?
Jag föredrar äldre möbler, för att de oftast har en mer tilltalande design än nya. Annars så har jag ju ingenting emot nya möbler heller. Men jag föredrar ju lite lantlig romantik så att ^^

4. Vad är du mest nöjd med i ditt hem?
Just nu är jag faktiskt inte nöjd med någonting här hemma. Det är mest för att det ser ut som ett slagfält då vi snart kommer att flytta härifrån.

5. Om du fick ändra en sak hemma hos dig, vad?
Just nu, så blir mitt svar utan tvekan: ALLT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!