söndag 17 maj 2009

ESC 2009 - varning för ett långt inlägg (;

Det fanns några låtar från igår som har fastnat riktigt ordentligt och blivit lite av mina favoriter just nu, så jag tänker tillägna dessa ett helt eget inlägg. Så här är mina favoriter från igår:



Hon har så fantastisk röst, får rysningar av att höra låten.



Det är ett bra tempo i den. Antar att det är därför jag gillar den.



Hm, sommarplåga kanske? ;)



Den fastnade av någon anledning.



Ännu en fantastisk röst. Oj vad jag önskar att jag kunde sjunga ibland.



Den påminner mig om en annan låt, men jag vet inte vilken.

1 kommentar:

  1. Jag vet varför du gillar Tysklands bidrag - för att killen som sjunger är så jävla het att man dör typ 7 gånger om. Han får gärna komma hit till mig o "kiss kiss bang" :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!