söndag 10 maj 2009

Tjejsnack #5

Tema:
Snabbmat

1. Hur ofta äter du snabbmat?
Beror på vad som räknas till snabbmat. Men det blir nog väldigt sällan jag äter sånt.

2. Vad äter du helst på Mc Donalds?
Jag äter helst inte på McDonalds, men de få gånger jag gör det så blir det Chicken Nuggets.

3. Vad vill du ha på din pizza?
Ost, skinka och ananas.

4. Vad väljer du för kinamat?
Jag äter inte kinamat, Thaimat är mycket godare så.

5. Kan du tänka dig att arbeta på något av ovanstående ställen, motivera gärna lite?
Nej, det kan jag inte. McDonalds är för stressigt för mig.

1 kommentar:

  1. :D först måste jag kommentera ditt namn. Lite likhet med mitt ;) (nanna maria)

    Jag tycker också att thai-mat är supergott. Förstår inte varför folk äter kinamat när det finns thai ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!