måndag 11 maj 2009

Pakten

Jag har ont i magen dagligen, och detta tack vare skolan.

Jag säger bara det, det kommer vara den lyckligaste dagen i hela mitt liv när det här sen är över. För som det är nu så vågar man ju inte ens öppna munnen utan "DU" får ett utbrott. Det känns inte rätt att det ska vara såhär, och jag får sån jävla lust att bara skrika det åt dig. Inte för att det skulle hjälpa ändå, "DU" skiter väl i det ändå?

Idag bildades en liten pakt, och fortsättningen får ni se i nästa avsnitt av "Yrkesskolan"

Nej, nu ska jag leta lite musik till svenskan, och sen så är det provplugg som gäller.

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!