lördag 9 maj 2009

Dagen efter? ;)

Sitter och känner mig en smula halvdöd i huvudet och kroppen. Känns som om jag var på en värre fyllefest igår, trots att det var en nykter resa. Tror att "baksmällan" beror på att man ska pallra sig av båten kl 04:25 på natten, och där är man ju lagom pigg. Eller så beror den på alla sprit/öl-ångor i hyttkorridorerna.

Sitter i alla fall och tittar på bilderna jag tog igår (och förrgår), och ska snart välja ut några som kommer upp på bloggen senare idag. Fast innan jag börjar lägga upp bilder så ska jag dammsuga lite här hemma, så att inte Pytteliten blir allergisk när han kommer hit ikväll ^^

Hörs senare.

2 kommentarer:

  1. Åhåååå :D miieee gud vad kul. Snart är du färdig :D

    SvaraRadera
  2. Det är en samsung digimax S500 5,1 megapixel :) hehe. Riktigt bra för att vara en sån.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!