måndag 1 december 2008

tre i veckan v.49

Arbetare
1. Vad arbetar du med?
2. Vad var ditt drömyrke när du var liten?
3. Om du idag kunde få vilket jobb i världen, vad skulle du då välja och varför?

Mina svar:
1. Jag jobbar inte, jag studerar. Media och kommunikation.
2. Mitt drömyrke var florist när jag var liten, och det står jag nog fast vid ännu.
3. Hemmafru. Kanske inte det absolut lyckligaste "jobbet", men det skulle vara väldigt trevligt att få gå hemma och pyssla på dagarna. Jag har tillräckligt mycket att göra för att fylla upp alla dagar.

1 kommentar:

  1. Florist låter som ett roligt jobb. Undrar varför man så sällan blir det man drömde om som liten. Lycka till med studierna

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!