måndag 1 december 2008

20 första.

Dom 20 första personer du kommer att tänka på:

1. Simon
2. Jonna
3. Johan
4. Anna
5. Jenny
6. Maddo
7. Karro
8. Hanna
9. Elin
10. Mamma
11. Jens
12. Nicke
13. Pappa
14. Sofia
15. Joanna
16. Sandra
17. Mimi
18. Linnea
19. Micki
20. Becci


Svara sedan på frågorna:

Vem dejtar 8? - Ingen alls, vad jag vet.
Är 9 kille eller tjej? - Hon är en tjej.
Skulle 11 och 2 utgöra ett sött par? - Jens & Jonna är syskon, så näej, det blir nog inte så bra.
18 och 4, då? - Linnea och Anna är ju båda väldigt söta, men tillsammans så nääej.
Vad jobbar 17 med? - Hon jobbar hos sin mamma.
När talade du senast med 12? - Eh, nån gång när jag var hemma hos honom och Elin.
Vad är 6s favoritband? - Oj, det är nog ganska blandat.
Har 1 några syskon? - Aa, 4 stycken.
Skulle du kunna dejta 3? - Jo, det skulle jag.
Skulle du kunna dejta 7? - Mjaa, alltså, om jag var kille så skulle jag nog det..
Är 15 singel? - Nej, hon är nog lyckligt gift.
Vad är 16s efternamn? - Sjöberg.
Vad är 5s mellannamn? - Linda Marie.
Vad är 10s dröm? - Att leva ett fortsatt lyckligt liv.
Skulle 14 och 19 passa ihop? - Njaa.
Allmän information om 11 - Min syssling och extralillebror.
Och om 1? - Min underbara pojkvän.
Har du någonsin haft en crush på 16? - Näej.
Var bor 9? - På Sheffersgränd.
Vad är 4s favoritfärg? - Eeeh, det vet jag inte.
Skulle du kunna hångla med 17? - Njee, tror inte det.
Är 5 och 6 vänner? - Inte vänner direkt, vet väl bara vem den andra är.
Tycker 7 om 20? - Dom känner inte varandra.
Tycker 8 om 19? - Mjaa, det tror jag väl.
Hur träffade du 1? - På ARKEN, av alla ställen.
Har 10 några husdjur? - En kanin.
Har du någonsin gett 3 en kram? - Ojaa!
Är 13 sexig? - Eh, inte i mina ögon.
Har du sett 6 naken? - Ja, det har jag.
Har 4 kysst 11? - Heh, näej.
Var vill 7 gifta sig? - I kyrkan?
Vad borde 12 sluta göra? - Elin, finns det nått Nicke borde sluta göra? ;)
Vad borde 20 göra oftare? - Oj, ingen aning.
Har du någonsin undrat hur 9 ser ut naken? - Nej, för det vet jag.
Om du var med 18 just nu: - Jag är nästan med henne just nu.
Har du sett 3 full? - Nej, för han har aldrig druckit nått.
Om du och 1 var de sista levande människorna, skulle ni reproducera er? - Oja! :D
En konstig grej som 7 gör: - Det är "konstigt" att hon orkar träna så mycket som hon gör.
Påminner 10 dig om någonting? - Hon är min mamma, så det är väl rätt självklart?
Vad gillar du mest med 14? - Att hon är så busig, trots sin ålder.
Skulle 10 och 13 få söta barn ihop? - Haha, dom har ju mig!
Vad har 1 och 14 gemensamt? - Hmm, 1 är min pojkvän, 14 är min kusin. Tror inte dom har nått gemensamt.
Har 2 sett dig gråta? - Jo, det har hon.
När är 4s födelsedag? - Snart!
Tycker 5 om 18? - Dom känner nog inte varandra.
Har 2 några dolda talanger? - Det har hon absolut.
Vad gör du när du umgås med 1? - Busar, myser och pussas.
Vem tycker 5 bäst om i världen? - MIG! Och sin kanin Nemi.
Har 18 någonsin stulit? - Jag vet inte.
Vilken är 19s mest irriterande vana? - Att hon röker?
Känner 2 och 20 varandra? - Ja, det gör dom nog, lite iaf.
Litar du på 6? - Jo, det gör jag.
Är 14 rolig? - Jo, det är hon.
Har du någonsin kysst 10? - Nepp.
Vad är 1s favoritmaträtt? - Kycklingwok.
Skulle du få söta barn med 17? - Vi kan inte få barn ihop direkt.
Var är 4 just nu? - I skolan?
Vem känner du bäst av 3, 8 och 16? - 3 eller 8.
Tycker 2 om 17? - Det gör hon säkert.
Är 11 snygg? - Humm, vilken svår fråga.
12, då? - eh, den var ännu svårare.
Skulle du kunna bli kär i 6? - Näej, det tror jag inte.
Vilket intryck gör 13 på folk som inte känner henne/honom? - Ehm, han verkar nog rätt lugn och snäll.
Vad tänkte du första gången du träffade 8? - Att hon verkade ha alltför mycket energi.
Tycker 1 om 16? - Hmm, det gör han nog.
Har du någonsin blivit besviken på 11? - Nepp.
Är 5 promiskuös? - Nej.
Vilken är 3s favoritlåt? - Ingen aning.
Vilken färg är det på 14s ögon? - Blå.
Har du sett 20 naken? - Nej.
Vad är det största misstag 18 någonsin gjort? - Ingen aning.
Och 9? - Det är nog inget jag ska nämna här.
Var träffade du 4 första gången? - På en tjejmiddag hemma hos henne.
Har du någonsin haft en crush på 12? - Nej.
Har du någonsin gjort bort dig inför 15? - Nee, tror jag inte.
Köpte du en present åt 2 sist hon/han fyllde år? - Bibeln.
Vad tänkte du första gången du träffade 10? - Tänkte jag nått då?
Skulle 20 och 7 utgöra ett sött par? - Njaa. inte direkt.
Har 17 någonsin gjort dig ledsen? - Nepp, det har hon inte.
Beskriv 19 med tre ord: - Glad, söt och vänlig.
Är 1 din bästa vän? Ja, det är han.

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!