torsdag 11 december 2008

Grattis på födelsedagen.

Idag säger jag Grattis till Johan som fyller 22, och till min farfar som fyller 86.

Just nu sitter jag i skolan. Fast vi slutar nog om en stund, hoppas jag i alla fall. Sitter och försöker knåpa ihop en layout till mitt examensarbete. Det går sakta men säkert framåt, så det ska väl bli bra tillsist.

Fryser som en hund och mina fingrar är lila, men så blir jag ju alltid när jag har varit och fått sprutor. Är väldigt trött dessutom, så det blir nog en powernap när jag kommer hem. Sen har Simon lovat att han ska laga middag, så jag är glaad! (Undrar egentligen varför han lovar att laga mat vissa dagar. För även fast han inte lovat andra dagar, så lagar han ju ändå.)


Nog om det, nu ska jag arbeta lite till. Hörs igen när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!