onsdag 10 december 2008

glögg och sovande.

Fixade lite glögg åt Älsk för en stund sen, och snart ska jag nog gå och lägga mig.

Imorgon är det sjukhuset som gäller. Ska dit och få mina två sprutor igen, blöh. Sen är det en lååång dag i skolan oxå. Men sen är det FREDAG, och d blir det myys.

Var och klippte mig idag. Var jättenöjd när jag kom därifrån, men nu vet jag inte längre. Jag känner mig inte alls sådär jättesöt som jag brukar göra när jag kommer därifrån. Känner mig mest töntig eller så. Nej, det var sista gången jag klippte lugg nu. Får bli snedlugg hädanefter. Trivs nog bättre i det. Nåå, kanske känns bättre i morgon, får hoppas på det.

1 kommentar:

  1. Jag blev jättedålig igår efter jag hade haft min lunch vid fyra. Hade frossa på jobbet. Haft frossa till och från hela natten. Även älsk som inte brukar bry sig sa att jag var varm som ett element.
    Är fortfarande dålig men mår bättre med alvedon i kroppen, när den går ut blir jag som ett kolli igen och kan inte röra mig :( så jäkla typiskt. Tack för att du bryr dig sötis. Kramar

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!