söndag 27 juli 2008

Nattinatt!

Kom hem för ungefär en halvtimme sen, var ner till torget och tittade på raketer med storasyster. Det var riktigt fint faktiskt.

Annars idag har jag varit på vikingamarknad, och druckit världens godaste saft. Kändes rätt trevligt att traska omkring där och titta på folk. Enda minuset var väl bara den stekande hettan, som gjorde att man inte kunde prova alla smycken som såldes. Dels var mina fingrar så svullna, att jag inte skulle kunna ha ringarna jag provat då, så att jag inte skulle kunna ha dom när det är kallt sen. Och sen så var alla smycken som låg i solen så stekheta att dom knappt gick att ta i.

Men nu sova, ögonen håller på faller ihop.

1 kommentar:

  1. Heh, själv vakna jag inatt av allt smällande. och ja hade ingen aning om vad det var.. Nicke försökt lura i mig att det var krig på gång. Ehm jo. Jasså, vad var det för saft? :) <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!