tisdag 22 juli 2008

liten uppdatering.

Igår fixade jag det sista, så nu kan min dator bli omformaterad.

Ska bli SÅÅ skönt att slippa använda M & P:s dator eller att måsta gå till S för att kunna blogga eller göra nått annat. Jag har varit utan min egen dator sen i april - maj någongång. Men jag har ju klarat mig rätt bra iaf. Det enda är väl att det inte har blivit så jättemycket bilder i bloggen.

Nåja. Idag har jag känt mig som en fisk som spolats upp på land, helt död alltså. Det var tydligen krävande att jobba. Det vart helt plötsligt mycket tyngre att jobba när man var ensam, om man jämför med hur det var när jag var med Tuula.

På min "lunchpaus" idag så pysslade jag ihop ett nytt omslag till min kalender, så nu är den jättefin, även om det inte riktigt är klart ännu. Känns faktiskt praktiskt att kunna göra egna omslag till den, och kunna byta hur lätt som helst.

Nå, får vara nog om det. Nu blir det sängen, ska ju upp kl 5 imorrn!
Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!