tisdag 3 juni 2008

tisdag - sommarlovsdag 2

Idag har andra riktiga dagen på sommarlovet gått.

Jag har inte gjort så jättemycket idag, mest varit hemma och försökt lugna mina knallröda axlar. Är det någon som har nått bra knep om hur man lindrar svidandet på solbränd hud? Det går just nu knappt att ha en tröja på sig, för det svider som tusan, så så fort jag kommit hem så har jag tagit av mig tröjan och bara gått runt i bh.

Har vart till Smådjurskliniken idag oxå, tillsammans med min syster, för hennes kanin Nemi har börjat äta mindre, och verkade ha svårt att tugga. Så dom slipade tänderna på henne, och nu är hon hemma igen. Sen har jag inte gjort så mycket mera.

1 kommentar:

  1. Jag brukar smörja in det brända med After Sun spå kvällen och om det är riktigt illa kanske en fetare salva/kräm kan hjälpa lite... Men inte vet jag heller.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!