tisdag 3 juni 2008

Måndag - sommarlovsdag 1

Miih, nu har första dagen på sommarlovet gått. Känns skönt att få vara lite ledig nu, och få göra lite som man vill ett tag. Men sen är det tillbaka till verkligheten.

Idag har jag vart med Elin nästan hela dan. Låg på Nabben och solade. Kom fram till att jag nog borde ha smörjt in mig lite bättre med högre solksydd innan jag for, för nu är jag röd som en kräfta på axlarna och i nacken. Nåja, sen var jag barnvakt två timmar, och Malthe ville titta på Bernard, så då gjorde vi det. Efter det så kom Jonna till stan, och så for vi till Elin & Nicke o lånade tre filmer. Så ikväll har vi kikat på "American Pie: Beta House" och "Old school".

Nu ska jag försöka sova, så att jag är redo för sommarlovsdag nummer två! ;)

1 kommentar:

  1. Hoppas du haft en fin sommarlovsdag 2! :o))

    Visst behöver vi regn... hos mej är regnet väldigt välkommet! :o))
    Det konstigaste är att just när det regnar blir jag ännu mer allergisk. På alla andra jag känner är det tvärtom.

    /Eva

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!