onsdag 9 april 2008

Tjejsnack vecka 13 & 14

V. 13
Ordspråk:

- Sämsta ordspråket?
Jag är jättedålig på ordspråk. Men jag hatar verkligen ordspråket "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Det finns VISST dåligt väder.

- Bästa ordspråket?
"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat". Nalle Puh

- Ditt egna påhittade ordspråk?
Har nog inget.

- Bäst sagda av ett barn?
haha, har läst nått bra, men jag minns det tyvärr inte nu.

- Ordspråk du lever efter?
"Tänk efter före"


V 14.
Vad gör du när du är:

- Arg?
Skriker, surar och är allmänt irriterande.'

- Ledsen?
Gråter och blir innåtvänd.

- Nedstämd?
blir tyst och lite otrevlig.

- Glad?
Skrattar och skojar.

- Nykär?
Pratar nästan bara om den personen hela tiden ^^

1 kommentar:

  1. usch vad jobbigt att vara på väg mot en förkylning :( men, du vet, immunförsvaret försämras när man blir äldre ;) haha. Hur ska du fira din 20-årsdag?

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!