tisdag 8 april 2008

tisdag

Idag har det varit en riktigt bra tisdag.

Gick på praktik till kl 10 som vanligt. När jag kom dit så frågade Grant om jag ville vara lite modell, och så snäll kunde jag väl vara. Tror aldrig jag har skrattat såhär mycket som idag. Menar, jag framför kameran med en buff på huvudet. JÄTTEFINT, verkligen. Kommer bli intressant att se hur bilderna blir. Nåja, snyggt solsken inomhus lyckades vi iaf fixa, synd att man inte blev brun av det.

Sen har jag varit barnvakt, det gick riktigt bra. Vi tittade på Over The Hedge, och jag fick spola över de delar där björnen är med. Malthe tycker nämligen att den är lite läskig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!