tisdag 25 mars 2008

Tjejsnack vecka 12

Vecka 12/08
Motion

Gillar du motion? Om inte, varför inte?
Jag varken gillar, eller ogillar motion. Jag tycker om att gå ut och promenera då och då.

Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?
Jag motionerar inte regelbundet.

Hur långa är/vill du ha motionspassen?
oj, det räcker väl med 30 - 60 minuter.

Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?
Promenader oftast.

Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?
Tillsammans med andra.

2 kommentarer:

  1. jaa, vi är konstnärer hela högen! :)

    SvaraRadera
  2. Bullarna blev jättegoda för att vara första gången jag bakat bullar. Tyvärr blev en plåt lite halvbränd men de gick att äta ändå :)

    Tack för länken :) Hittade den innan du skrev här men bra att du gjorde det för jag tappade bort länken efter att jag laddat ner "penslarna".

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!