onsdag 26 mars 2008

onsdag, som känns som en tisdag.

Praktikdag nummer 2.
Jag trivs på min praktikplats, och det hoppas jag att ni andra med gör.

Det är ju faktiskt onsdag idag, men det känns som tisdag iom att det var ledigt i måndags. Denhär veckan kommer alltså gå jättefort. Sen är det bara 2 veckor kvar till min 20 årsdag.. Fyller ju år sista dagen på praktiken, och sen har brudarna planerat nått. Hjelp!

Idag är det kaninmatning som gäller, stackarn sitter säkert i sin bur och fryser i blåsten. Och ikväll blir det att sussa tidigt, för jag har sovit sjukt dåligt inatt, och vaknat ungefär 1 gång i timmen. Min väckarklocka ringde kl 7 i morse, för jag skulle till sjukhuset kl 8, men när jag vaknade så kändes det helt tjockt i halsen. Kändes ungefär som om jag skulle svalt en hel potatis. Och så frös jag till på det, så då var det bara att ringa återbud till sjukhuset. Då kunde jag lägga mig ner och sova till kl 9, vilket var riiktigt skönt.

Nu sitter jag iaf här på Foto Alandia, fryser nog fortfarande, men det blir väl bättre. :)

Hoppas att ni har det bra i blåsten idag iaf :)

3 kommentarer:

  1. svar: Jag har bara testat mig fram.. men det tog självklart några gånger innan resultatet blev bra.. jag har ju gjort andra lite sämre och onaturligare retuscheringar förut..
    kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt. Ja gahr inte varit så duktig på att fot mig själv, men jag hittade några bilder. de kommer upp lite senare. dock kommer det vara fotografier som jag har fotat med mobilkameran (som den bilden du kommenterade)..

    SvaraRadera
  3. Alla passar i klänningar! :) Det gäller bara att hitta rätt klänningsstil till ens egen kropp ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!