torsdag 6 mars 2008

Enjo-party

Har varit på mitt livs första Enjo-party. Massa städgrejor. Men det var rätt intressant att se att man faktiskt inte behöver en massa starka medel för att få rent hemma. Det räcker med att ha lite vatten och rätt sorts "trasor" :) Det Mamma och jag var på ikväll var förstås ett spa-party, dvs att hon som berättade om produkterna så berättade om deras hudvårdsprodukter.

Handkrämen vågade jag inte prova, iom att den innehöll hasselnötsolja, men hudlotionen var skön ^^ Synd att den var ganska dyr bara. Men den doftar gottis ^^

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa lite i Cobra ;) Sen försöka sova. Har förberett mig för en natt med världens host-attacker.

1 kommentar:

  1. Först tupperware och nu det här!? Vuxenpoängen rasar in!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!