onsdag 13 februari 2008

Utmaning :p

Jag har blivit utmanad av Karro :)

Jag utmanar nu dig till sju sanningar. Utmaningen följer att utmana 7 personer om sju sanningar, och också att länka till den som utmanade. Vågar du anta utmaningen? ;)

1. Jag är ett riktigt monster när jag blir trött eller är sjuk. Har man inget snällt att säga till mig såna dagar, så anser jag att man inte behöver säga någonting alls, för risken finns att jag börjar skrika åt personen som sa någonting. Jag tror att i alla fall Mamma vet vad jag pratar om.

2. Jag är lite smått beroende av att kramas. Att kramas är nått av det mysigaste som finns och det är så härligt att bara känna sig omsluten av en varm famn en stund.

3. Jag är en smula hypokondrisk, men det var värre när jag var mindre. Nu aktar jag mig mest för personer som är sjuka, när jag var mindre så blev jag nästan magsjuk så fort någon sa att dom mådde illa. Men som sagt så har det blivit betydligt bättre.

4. Jag lider av förtidiga ålderskrämpor. Eller så brukar mamma och pappa uttrycka det i alla fall. Reuman försöker hela tiden få mig att komma ihåg att den finns i min kropp genom att alltid göra någon av mina leder sjuka. Just nu är det handlederna.

5. Jag har 5 stycken "hem". När jag säger att jag ska gå hem så menar jag antingen Hem till mamma och pappa eller Hem till min pojkvän. Däremot säger jag Hem om Båten, Stugan och Jonnas hus oxå ;) Haha. Så, där bor jag, eller liknande ;)

6. Jag älskar levande ljus. Jag kan bli sittande och bara stirra rakt in i ett tänt ljus. Dom gör mig på nått sätt faschinerad.

7. Jag kan bli otroligt irriterad på människor som aldrig säger nått. Som bara sitter tysta och stirrar i väggen. Speciellt om man har en gruppdiskussion eller liknande i skolan.

Jag utmanar:
Elin
Eva
Jonna
Julia
Katja
Madde
Anna

4 kommentarer:

  1. Ååh, jag som är så dålig på sånt därnt. Men okey :) jag ska försöka!

    SvaraRadera
  2. Aha... jag får fundera lite på vad jag ska skriva då. :o))
    Tack för utmaningen.

    Ha en skön kväll!
    /Eva

    SvaraRadera
  3. Måste nog fundera tills imorgon, har dessutom ingen inspiration att skriva just nu :/

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!