onsdag 13 februari 2008

inte min dag idag.

Nej, det är verkligen inte min dag idag. Urk.

Det finns flera anledningar till det.

Nr 1: Det är dag nummer två jag är sjuk och är hemma från skolan. Det innebär tristess, tristess, tristess. Nåja, jag har väl lekt lite med min nya telefon, men det är ju inte heller roligt i längden. Har ju iaf fått nått gjort dom stunder jag inte orkat ligga i sängen. Och det var vid ett sånt tillfälle nr 2 dyker upp.

Nr2: Jag hade så tråkigt så jag bestämde mig för att diska, och som dom flesta vet så har jag verkligen jättetråkigt när jag diskar friviligt. Men iaf, jag började plocka ur gårdagens disk ur torkskåpet, och så började jag diska lite. När jag skulle ställa upp den första färdigdiskade muggen på mittenhyllan i skåpet så brakar det till och både mittenhyllan och den översta hyllan brakar ner från sina fästen, och ner över muggen och min hand. Så nu kommer min handled troligen svälla upp till storlek gigantisk, och jag som gnällde att jag hade ont i den i måndags. Jäklars reuma..

Nr 3: Jag har jätteont i nacken :/

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!