söndag 6 januari 2008

i-landsproblem

Dagens i-landsproblem.

Varför ska det vara så fruktansvärt jobbigt att duscha?
Det är ju jätteskönt när man står där under det varma, rinnande vattnet, men sen tar det så länge innan man torkar efteråt, och man blir så himla kall när man går ut ur badrummet. Är jag ensam hemma, så brukar jag sitta i badrummet tills jag är så torr att jag kan klä på mig, men det funkar ju inte nu när mamma och pappa är hemma, för det tar ju nån timme.. och dom lär ju villa till badrummet före det.

3 kommentarer:

  1. Du har nog I-landsproblem du ;D

    SvaraRadera
  2. det har alla, förr eller senare ;)

    SvaraRadera
  3. Jag har samma problem! Jag vet liksom aldrig hur jag ska lyckas ta mig från badrummet och handduken till kläderna utan att få köldskador...

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!