tisdag 18 december 2007

anna - tjejsnack vecka 51 och 52

Vecka 51
Julen

Var och med vilka ska du fira jul?
Jag firar alltid på stugan med mamma, pappa, storasyster, och faster och kusiner och Farfar. Det har blivit en tradition, och vi blir ett väldigt stort och glatt gäng varje jul så.

Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
Jag köper väl lagom många julklappar, och i år så har jag 2 kvar att köpa såhär lagom 5 dagar före julafton, så jag ska nog hinna köpa dom oxå.

Vad önskar du dig i julklapp?
En extern hårddisk till datorn, kläder, en ny skrivbordsstol, smycken och pengar.

Vad betyder julen för dig?
God mat och trevligt sällskap! Och stress, stress och åter stress.

Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
I stan har vi en plastgran, och i år tog jag ner den från vinden på lillajul, för att jag hade så tråkigt. Men på stugan har vi en riktig gran, och den tas väl in och kläs några dagar före julafton.


Vecka 52
Nyår

Var och med vilka ska du fira nyår?
Jag har faktiskt ingen aning om det ännu, men det ordnar sig säkert.

Har du några nyårslöften, vad?
Jag ger aldrig såna, för inte tusan följer man dom sen heller.

Vad är det bästa som hänt år 2007?
Oj, det finns mycket, men jag träffade Simon, Jag och flickorna hade en underbar 99 års fest på Solbacka, och en massa annat skojigt.

Vad är det sämsta som hänt år 2007?
Oj, Det är rätt mycket. Allt från bilolyckor till allmäna bråk.

Vad förväntar du dig av år 2008?
Usch, måste man göra sånt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!