fredag 21 december 2007

anna - slut på allt.

Idag köpte jag dom sista julklapparna, så nu är det slut på den julstressen. Det känns finfint faktiskt.

Ikväll har jag haft en nostalgitripp i min musikmapp, och jag hittade musik som jag lyssnade på år 2003. Det kändes lite vemodigt att börja lyssna på det först, men jag har ju insett att jag gillar de flesta av låtarna fortfarande/igen. Många av låtarna har ju faktiskt rätt bra texter, och medryckande melodier. Sen hade jag en listen nostalgitripp i min bildermapp oxå, det var inte lika roligt. Jag såg ju ut som ett fån på julen för ca 2 år sen. Det är hemskt.

Usch, jag känner mig illa till mods, och jag vet inte riktigt varför. Men det ska väl gå över.

Konversation mellan hanna och mig i skolan idag:
Hanna: "men då skulle ju alla hata dig!"
Jag: "men det gör dom väl redan, så var är skillnaden? (;"

2 kommentarer:

  1. MEN SNART ÄR JONNA HEMMA OCH DÅ BLIR ALLTING BRA ^^

    SvaraRadera
  2. tack, det var så jävla roligt att göra den också :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!