torsdag 15 november 2007

anna - tjejsnack vecka 46


Vecka 46
Sömn

Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?

Jag sover nog oftast bra på nätterna, men det är klart att det finns undantag. Om jag inte kan sova så ligger jag oftast och läser en liten stund eller lyssnar på musik, sen brukar jag somna.

Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?

På vardagarna sover jag ungefär 6 - 7 timmar per natt, och på helgerna brukar det faktiskt bli nått liknande.

När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
Vardagarna går jag upp vid 6 - 7 tiden, och så går jag och lägger mig vid 12. och på helgerna stiger jag upp vid 9 och lägger mig rätt olika.

Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?

pratar i sömnen kan jag göra ibland, annars är jag nog rätt snäll :)

Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?

Så ofta som möjligt så sover jag med Simon, men när han är på jobb så sover jag ensam. eller så blir det jonna ibland :)

1 kommentar:

  1. du kan påminna linnea (eller vem som nu är er studeranderådsrepresentant) att ni ska diskutera det där med höstlovet i klassen ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!