lördag 17 november 2007

anna - en lördag.

Sitter här och håller på sprängs av huvudvärk.

Idag har vi varit ut till Micki och ätit tårta och pratat med lite folk. Vi for därifrån vid 5 tiden och sen var vi en sväng via Sparhallen och handlade. När jag skulle kliva ur bilen på sparhallens parkering så kändes det som om jag skulle svimma, men det gick nog bra. Väl hemma så mätte jag febern, och såg att jag har 38,4 igen :/ Jag får ju INTE vara sjuk på tisdag.. BAH! så det blir väl att sova hela kvällen ikväll igen.

2 kommentarer:

  1. Han va gratis just då halv 4, när vi ville sova ;b Men nu är han nog rätt söt o snäll (: hihi! <3

    SvaraRadera
  2. jaa, alltså jag vet inte, gör man på samma sätt med blogspot.com då? :P haha. För jag kan nog försöka förklara på ett tydligt sätt om det är så :p

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!