tisdag 9 oktober 2007

anna - tjejsnack vecka 41

Vecka 41
Bröst

* Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska?
Nej, jag kontrollerar nästan aldrig mina bröst. Det har inte blivit så att jag har börjat.

* Är du orolig för bröstcancer?
jo, det är jag nog.

* Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat?
Allihop, faktiskt

* Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför?
Jag är nog nöjd med dom :)

* Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera.
dom är säkert försäkrade med nån sjukförsäkring :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!