torsdag 11 oktober 2007

anna - grattis mamma <3

Grattis på födelsedagen mammii <3

Idag så var det en väldigt onödig dag i skolan :/ Kom till skolan vid 10 i 10, och hade 2 lektioner Flash, sen lunch och sen 2 lektioner projekt. På projekttiden satt jag bara och lallade, för jag har inget vettigt projekt. Eller, jag förstår inte vad jag ska göra på det ;) haha. Sen så var det mellanmål, och sen satt hela klassen och väntade på Mats igen. Satt där till kvart över, o DÅ kommer peter o säger att Mats inte skulle komma. Det hade han vetat sen före mellanmålet :/.

Nåja, sånt händer väl :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!