onsdag 3 oktober 2007

anna - tjejsnack vecka 40

Vecka 40
Djur

- Vad har du för favorit djur?
Hund, Har alltid varit och kommer alltid att vara det. Men nu på senare tid har jag börjat gilla kaniner oxå. Hundar har jag alltid tyckt om, jag ville nämligen starta en kennel när jag var liten. Men det är nog en dröm som aldrig blir nånting av.

- Vilket djur har du alltid drömt om att få träffa/se i det vilda.
Jag drömmer inte om att träffa vilda djur, för jag tycker att dom är lite obehagliga. Jag trivs bra med "tama" djur. Det vildaste djuret jag träffar är väl Nelsson, och det duger rätt bra faktiskt. (; haha

- Vad för slags djur skulle du vara om du var ett djur, varför?
Jag skulle vilja vara en hund, det verkar så bekymmerslöst.

- Vilket djur är du mest rädd för, varför?
Jag är nog mest rädd för Älgar eller Ormar.

- Har du några djur? Vad/vilka?
Jag har egentligen inte några djur, men jag och mamma sköter om min systers ena kanin Nelsson. Sen har min syster en kanin till som heter Nemi, så man kanske kan kalla henne för liiite min (; Annars kan vi inte ha djur, för pappa och jag är allergiska.

3 kommentarer:

  1. Undrar varför du börjat att gilla kaniner, hehe ;)

    SvaraRadera
  2. meen anna vi sku juh starta kennel ;) kommer du inga ihåg d (: <3

    SvaraRadera
  3. Du är ju Nelssons gudmor :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!