torsdag 4 oktober 2007

anna - How Do You Do?

Igår var jag väldigt effektiv, fast det var Simon med.

Medan Simon var nere hos sin bror och kollade på Heroes så städade jag i "min" del av badrummet, dvs det yttre. Jag torkade bort alla beläggningar och sånt från handfatet och sen så stod jag och pillade med en tops runt kranen nere vid handfatet för att få bort alla äckliga fläckar. Sen torkade jag av hyllan och sen tvättade jag spegeln, så nu är det rent och fint. Ska bara investera i ett tandborstglas och en ny tandkräm så är mitt badrum klart (;

Sen när jag gått och lagt mig så kom simon hem, och då hade han tydligen inte kunnat sova, utan han hade städat alla bänkar i köket, städat i vardagsrummet och i hallen.

Sakta men säkert börjar lägenheten bli riktigt fin.

Ikväll blir det att sussa sött hela kvällen. Är så trött så. :/

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!