måndag 29 oktober 2007

anna - positivt

Ibland kan man faktiskt bli positivt överraskad.

Vi fick ut miljöproven idag, och jag trodde verkligen att det gick helt åt he***te, men det gjorde det tydligen inte. Sonja lugnade ju iaf hela klassen direkt genom att säga att alla i klassen var godkända. Då tänkte jag att "okej, men då har jag iaf en etta då". Men sen när jag fick mitt prov, så höll jag på dö av en smärre chock. Jag hade fått en fyra!! :O en FYRA! (4) :O Jag var bara 4 poäng ifrån fullt. 24p / 28p :p

Ja, jag känner mig verkligen nöjd :)

1 kommentar:

  1. Grattis! :D Va duktig du är! ^^ Och snygg i håret är du oxå ;D <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!