måndag 22 oktober 2007

anna - ibland undrar jag.

Ibland undrar jag verkligen vart livet tar vägen.

Dagarna går och går, och jag hinner verkligen inte med.
Jag vet inte, men det är antagligen mig det är nått fel på.
jag känner mig konstig.
på nått sätt, inte omtyckt :(

Du sa dom orden, inte jag.
Du sa att vi var vänner!
V Ä N N E R !
Jag vet inte vad dom orden betyder för dig, men uppenbarligen inte samma som för mig.
Så tänker du betee dig såhär, så kan du lämna mig helt.

Jävla dag, jävla liv.

1 kommentar:

  1. Vad har hänt nu? Har nån varit dum? Ska jag hoppa på någon och bita den i benet???? *ser jätteentusiastisk ut* Jag tycker om dig, så mycket att det gör ont i mig när jag är så här långt bort. <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!