onsdag 26 september 2007

anna - mister brilliant

Jag mår bättre nu än vad jag gjorde i skolan idag. Det hjälpte att få berätta problemen för Jonna. Imorgon är det sista dagen i skolan och sen är det Dagsverke, och då har Jonna kommit hem. WIIEEE.

Imorgon ska vi med Skolkatalogen till tryckeriet, så Jenny, den kommer ut före jul. Före din födelsedag tillochmed (; haha. Vi har varit så duktiga Petra och Jag. Och så säger jag tack till Hanna och Mimi för att dom hjälpte mig med lapparna med den söta myran på.

ikväll har jag haft tråkigt och lekt i photoshop. Dethär blev resultatet:

1 kommentar:

  1. Du kan alltid ha mig som bollplank :) Det är bra att du mår bättre då iaf ! :D Att jag inte gör det värre ;) <3 Älskar dig hjärtat<3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!