onsdag 26 september 2007

anna - äckelkänslor

baah, jag blir trött bara av att se dig. Du ger mig ångest och så. Jag vet inte vad du försöker göra, men vad det än är så kommer du aldrig, och då menar jag ALDRIG att lyckas! Jag vet inte vemfan du tror att du är. Men iaf, du äcklar mig så jävla mycket. Jag hoppas att jag slipper se dig igen, men på lilla åland så är ju det en omöjlighet tyvärr. Skulle vara så skönt om du bara försvann och slutade förstöra mitt liv. Du har ett eget liv, sköt det! Eller förlåt, jag glömde.. Du har ju inget liv. Du är.. ingenting...

4 kommentarer:

  1. Är det dasset vi pratar om ? :S Jag kan alltid sparka på honom ;)

    SvaraRadera
  2. Haha för att det är han vi brukar pracka på ;D

    SvaraRadera
  3. Oj vad längesen det bavr jag läste din blogg :/ .. hoppas att allt e bra eller blir bättre iaf.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!