tisdag 18 september 2007

anna - anything for you


trötthet.

Igår var en rätt bra dag. Jag var glad nästan hela dagen iaf, och allt gick som det skulle. Det är så roligt att se hur redigt och snyggt det blir i Simons lägenhet nu när databordet och skohyllan har kommit på plats. Nu slipper man ju detdär med att sparka bort skor som är ivägen när man ska stänga innerdörren och sånt. Känns riktigt bra faktiskt. Sen har vi fått upp taklampan i köket, så nu slipper man treva runt i mörkret på morgonen. (;

Simon, jag älskar dig <3

2 kommentarer:

  1. Åhh jag längtar så tills jag får min lgh, vid julen =)

    SvaraRadera
  2. På klinten, fast int i värsta klintenområdet, vetdu vart karro skall få sin lgh?? För hon komemr att bo snett ovanför mig, kul de va, när man flyttar så får man syrran i samma hus :p :p hehe

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!