måndag 27 juli 2020

MK06 Reunites ♥

Ingen sommar är komplett utan att ha haft en träff med mina fina mk06-pinglor, och även i år fick vi ihop en träff även om det hade funnits en "liten pandemi" som kunnat sätta käppar i hjulet för det. Men vem kan stoppa oss? ♥ 

De här tjejerna alltså, de är fantastiska ♥ Att få sitta ner i lugn och ro, prata om högt och lågt, skratta så att tårarna rinner och bara vara det kan vara bland det bästa som finns.

Den här gången blev det (nästan) barnfri fika på Brobacka Gästhem. Far dit om ni har vägarna förbi. Hela miljön är så mysig, och både mat och fika var riktigt mumsig. Jag åt en panini/varm smörgås med ost och skinka och deras hembakade bröd.

Nästan barnfritt var det ja. Jag kommer ju inte riktigt ifrån mammagrisen Nora ännu, men hon är å andra sidan ganska nöjd att sitta med, titta på människor och lät mamma fika i lugn och ro så länge hon fick smaka lite på det mamma åt. Tittar man noga på bilden med bara henne så ser hon väldigt trött ut, men med facit i hand så är det verkligen inte konstigt. Mer om det i ett annat inlägg. Bilden på mig och Nora har jag lånat av Hanna ♥

Efter lunch kommer fika, såklart! Riktigt god kladdkaka med chokladmousse ovanpå!

Efter en lång dejt så for Hanna, Nora och jag vidare på loppisrunda. Nora var måttligt road att behöva testa en gubbkeps, men hon blev ju så himla lik Simon i den så jag var tvungen att ta bild på det ♥

2 kommentarer:

  1. lever ännu på denna dag <3 och lilla Nora, hon såg faktiskt lite trött ut nu när jag ser bilderna! </3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag med! Så mysigt att få sitta och prata om allt och inget ♥ Och det var ju som sagt inte så konstigt att hon såg lite trött ut på bilderna eller var så varm när jag lastade ut henne ur bilen, Lilla Bubba ♥

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!