onsdag 26 juli 2017

Skitgrejer!

I förmiddags när jag skulle gå in på min blogg och leta upp ett recept så upptäckte jag att alla mina bilder var "låsta" av "sophinken" och att jag behövde betala för att kunna dela dem på bloggen igen. Var in och kollade vad det skulle kosta att låsa upp möjligheten till "3rd party hosting" igen och såg att det kostade $399.99 i året. Kik sig, tyckte jag och nu har jag lite smått börjat spara ner bilderna från "sophinken" och lägger upp dem via blogger själv istället. Lär ta tid, om det någonsin blir färdigt och kan inte påstå att det väckte lusten att blogga heller. Skitgrejer!

Ja, jag är sur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!