måndag 19 december 2016

Ständigt spring i benen.


Måndag idag och det är bara 5 dagar kvar till julafton. Konstaterade för nån vecka sen att fotografera julkort på denna lilla fröken var mycket lättare förra året än vad det var i år. I år var hon överallt och ingenstans och skulle rusta på med det mesta. Det är tur att hon är så söt att jag inte ens hade hjärta att bli irriterad. På bilderna syns hennes juloutfit, sikken liten fashionista hon är som posar så fint. Och dessa lockar, de gör mig alldeles kär ♥

2 kommentarer:

  1. min rustibus går inte ens och jag hade sjå med julkorten, så jag förstår att det blir ännu värre sen xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Nästa år hoppas jag att det är lättare igen då hon kanske lyssnar på att hon ska sitta still ;) <3

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!