fredag 30 september 2016

Vad underligt det blev.

Var iväg på bio med Hanna och Åsa igår och såg på Bridget Jones's Baby och när jag sen kom hem så låg min egen baby och sov redan. Vad underligt det var att spendera en hel kväll och natt utan att ha fått ge henne en godnattpuss. Blödig_mamma_88. Kompenserade den missade godnattpussen i morse när hon vaknade istället.

Idag är det fredag, om någon mot förmodan hade missat det, vilket innebär att jag och Elma har ledig dag tillsammans. Brukar ofta ha någon aktivitet inplanerad på förmiddagen men idag fick det bli tvätt och städning på förmiddagsschemat då kvällen bjuder på aktivitet istället då det är Open by night i stan. Elma har visat sig från sin bästa sida hela dagen genom att både äta och sova precis enligt mammas önskemål. Ätandet kan de inte klaga på från dagis heller då hon äter som en liten häst när hon är där! Mat är grejer det tycker vår lilla tjej ♥

Igår kväll slog det mig att det bara är en månad kvar tills vi åker till Vasa och tittar på Kent! Woopwoop! Låt dagarna tills dess gå fortfortfort!

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!